ajánló

A kerületi közéletről cenzúra nélkül.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

1908 szac (1) 1956 (1) 42 (2) adó (1) aláírásgyűjtés (2) áruház (1) avar (1) bauer ferenc (1) bejelentés (1) bérlakás (1) betörő (1) bíróság (3) bkv (6) bókaytelep (1) budapest (9) busz (3) chladek tibor (17) csabafi róbert (6) csatorna (1) cséry telep (7) csomó tamás (7) dámsa (1) dámsa józsef (7) demszky (3) dömötör istván (2) drágulás (2) drog (1) dugódíj (1) eb (1) égetés (1) egyszeri lakásfenntartási támogatás (2) együtt pestszentimréért egyesület (1) ep (1) építési szabályzat (1) ep választás (1) fatolvaj (1) fekvőrendőr (1) felüljáró (1) ferihegy (8) fidelitas (8) fidesz (19) foci (1) foci toborzó (1) forgalom csillapítás (1) fűtés (2) galgóczy zoltán (7) ganztelep (2) ganz kertváros (5) ganz telep (1) gáz (2) gelka (1) gerely utcai sportpálya (2) gilice tér (1) gloriett (3) glóriett lakótelep (1) gyékény tér (1) gyorshajtás (1) havanna (5) havanna lakótelep (5) helyi népszavazás (3) hitel (1) hunyadi mátyás gimnázium (2) ingyenes filmklub (1) ingyenes filmkub (1) járatritkítás (2) jelzőlámpa (1) józsef (1) jutalom (1) kárétrítés (1) kdnp (8) képviselőtestület (2) kerület (7) kifestés (1) kismamabérlet (1) kiss róbert (11) klub8 (1) köhalmi zsolt (1) köki (1) költségvetés (7) komposztáló (2) koncepció (1) körforgalom (1) kormányzás (1) körút (3) kőszegi jános (2) kötvénykibocsátás (2) közbiztonság (1) közlekedés (8) köztisztaság (2) közvélemény (1) külső keleti körút (2) kupleráj (4) kutya (1) kutyafuttató (1) lakáspanama (2) lakástűz (1) lévai istván zoltán (16) lévai istván zoltán (1) levél (1) lidl (1) lőrinc liget lakópark (1) lőrinc united fc (1) madách filmklub (9) maitz lászló (2) malév (6) mester lászló (12) metro (1) mszp (2) mtée (3) népességfogyás (1) népszavazás (1) oecd (1) oktatás (1) önkormányzat (6) oroszok (1) országgyűlés (1) pad (1) pályázat (1) panelprogram (2) parkerdő (1) park uszoda (1) pestszentimre (1) pestszentlőrinc (2) pilóta (1) polgármester (5) rendőri erőszak (1) simon gábor (2) sólyom lászló (2) szabó zoltán tibor (1) szac (5) szakrendelő (1) szálloda (1) szaniszló sándor (1) szarvas attila (3) székely péter (1) szemét (1) szennyvíziszap (1) szennyvíziszapkomposzt (1) szent lőrinc (1) szociális bolt (1) sztrájk (2) takarékossági csomag (2) tanyabolt (1) tarlós istván (1) társasház (2) távfűtés (3) területfejlesztési (1) testület (3) tőkés lászló (1) ughy (1) ughy attila (19) új tanév (1) utcabál (1) vajda pál (1) vajk sziget általános iskola (1) villamos (4) vívás (1) vívótanfolyam (1) xviii.kerület (2) xviii kerület (6) xviii kerulet (2) zaj (1) zajvédő fal (2) zebra (3) attila (1) lakótelep (1) Címkefelhő

A XVIII.kerület Fidesz - KDNP jelöltjei

2010.08.17. 13:13 | Lőrinc | 10 komment

Az alábbiakban a Fidesz-KDNP XVIII.kerületének önkormányzati képviselő jelöltjei mutatkoznak be:

Dömötör István vagyok. Születésemtől fogva Erzsébet- és Bélatelepen élek. Itt jártam óvodába és általános iskolába is. A középiskola elvégzése után munkába álltam, majd felnőttképzés keretében felsőfokú végzettséget szereztem a Szent István Egyetemen. Feleségemmel három kisgyermek szüleiként élünk boldog házasságban. Közvetlen lakókörnyezetem ügyes-bajos dolgait a ’90-es évek végétől igyekszem legjobb tudásom szerint képviselni. A 2006-os önkormányzati választáson az Önök bizalmából a terület egyéni önkormányzati képviselője lettem. (1.vk)

Pásztor János vagyok, 42 éves, születésem óta Pestszentlőrincen lakom. Rendezett családi körülmények között élek feleségemmel és két gyermekemmel. Tanulmányaim során Felsőfokú Társadalombiztosítási képesítést szereztem; jelenleg főiskolára járok, ahol összehasonlító vallásbölcseletet és filozófiát hallgatok. A kerületi közélet aktív résztvevője vagyok: 2006-tól a Pestszentimrei SK kézilabda szakosztályát vezetem, 2007-től a Településfejlesztési Bizottságban külsős delegáltként dolgozom, 2010-től pedig a „Közalapítvány a XVIII. kerület Közbiztonságáért” Kuratórium felügyelő-bizottsági tagja vagyok. (2.vk)

Szarvas Attila vagyok. A családommal tizenhét éve lakom a kerületben – negyvenegy éves vagyok, kilenc gyermekem van. 1994 óta a Gyöngyvirág utcai Szent Lőrinc Katolikus Általános Iskolában tanítok földrajzot és testnevelést, idén júniustól az iskola igazgatóhelyettese lettem. 2006-tól Miklós- és Lónyay-telep kerületi képviselője vagyok, és az önkormányzat Oktatási Ifjúsági és Sportbizottságában dolgozom. Családom és tanári munkám miatt is fontos szívügyemmé vált az ifjúság nevelése, a gyerekek sport- és természetszeretetének kialakítása egészséges emberré válásuk érdekében. (3.vk)

Kőszegi János vagyok, ötvenegy éves, születésem óta XVIII. kerületi lakos. Jelenleg is itt élek feleségemmel, édesanyámmal és két kiskorú gyermekemmel. A Bajcsy-Zs. Utcai Ált. Iskolában dolgoztam tanítóként, majd történelem és angolszakos tanárként. A pedagógus hivatás mellett 26 évig kitartottam. 1999-től a Pestszentlőrinci Szabadidősport Egyesület elnökeként a Bókay Kertben lévő sípálya fejlesztését indítottam el; 2002-től a Szemere-telepi Polgári Kör tevékenységét is irányítom. A Településfejlesztési Műhely elnökeként már képviselővé választásomat megelőzően, részt vettem az önkormányzat Településfejlesztési Bizottságának munkájában. Képviselőként is ebben a bizottságban dolgozom. Két aláírásgyűjtő akciót indítottam, így sikerült kikényszeríteni a vasúti zajvédő fal megépítését. (4.vk)

Kádár Tibor vagyok, és már közel harminc éve élek a XVIII. kerületben. Büszke lőrinci lakosként élem meg a mindennapokat – látom a szépet, de látom a rosszat is. Alap- és középfokú tanulmányaimat a kerületben folytattam, majd a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog és Államtudományi Karán tanultam. 2002 óta segítem a Fidesz munkáját. Az elmúlt nyolc év egy szűk érdekkör gazdasági térnyerését és az emberek eladósodottságát hozta, és lakókörnyezetünkben sem valósultak meg azok a fejlesztések, amelyeket évek óta ígértek nekünk. Ezen változtatnunk kell! (5.vk)

Kiss Róbert vagyok. Születésem óta, huszonnyolc éve élek Pestszentlőrincen – ez az otthonom. Az Apor Vilmos Főiskolán tanári diplomát szereztem, majd angol nyelvvizsgát tettem. Három éve egy fővárosi nevelőintézetben dolgozom. Politizálni hamar elkezdtem – 2004 óta a FIDESZ-KDNP körzetfelelőseként dolgozom a Havanna-lakótelepen. Élő, kiterjedt, személyes kapcsolatrendszerrel rendelkezem, így ismerem az itt élők általános és személyes problémáit is – mi itt nemcsak egymás mellett, hanem egymással is élünk... (6.vk)
 

Chladek Tibor vagyok, 1987-ben születtem Budapesten. Igazak rám Bródy János sorai: „Itt születtél ezen a tájon, itt ringatott az édesanyád / itt indultál el az úton / és itt jártad ki az iskolát”. A gimnázium után elvégeztem a Lakitelki Népfőiskola Közéleti Akadémiáját – 2008 óta az Országgyűlési Hivatalban dolgozom a Fidesz-frakció mezőgazdasági munkacsoportjában. Azért lettem a Fidesz tagja, mert hiszek az egyén szabadságában, a polgári demokráciában, a szeretet és az összefogás erejében. Civil életemben a Havanna u. 50 szám alatt található Tanyasi Áruk Boltjának ötletgazdája és társtulajdonosa vagyok. (7.vk)

 
Galgóczy Zoltán, 38 éves, középiskolai tanár vagyok. Az ELTE Bölcsészettudományi Karán történelem és politológia szakon végeztem; később újságírói diplomát is szereztem. Születésem óta a kerületben élek, és kilencedik éve a Hunyadi Mátyás Gimnáziumban tanítok. 2002 óta a kerületi Oktatási Bizottság tagja vagyok, 2006 óta pedig önkormányzati képviselőként dolgozom. „Nem elég beszélni. Cselekedni kell! Ennek szellemében akarom képviselni a Gloriett-lakótelep, a Szent Lőrinc-lakótelep és a Havanna lakosságának érdekeit. (8.vk)
 

 

Kardos Gábor vagyok. Harmincöt éve közgazdászként diplomáztam, majd szakközgazdászi minősítést is szereztem. Nagyvállalatoknál rendszerszervezőként, munkaügyi és közgazdasági vezetőként dolgoztam; több évig tanítottam. A rendszerváltás idején az Országos Idegenforgalmi Hivatalban dolgoztam, később az APEH-központban vezető főtanácsosként tevékenykedtem. 2004-től a Magyar Gyáriparosok Országos Szövetségénél dolgoztam tovább gazdasági szakértőként. 2002 után bekapcsolódtam a Polgári Szalon, majd a Fidesz Polgári Szövetség munkájába – a kerületben jelenleg pénzügyi bizottsági és felügyelőbizottsági feladatokat látok el. Egyik alapítója vagyok az Eötvös Loránd Polgári Társaságnak, valamint a Madách Filmklubnak, amit több mint öt éve vezetek. Feleségem közgazdász, nagyobbik fiam tanárként, a kisebbik közgazdászként dolgozik. (9.vk)
 

Maitz László vagyok, 40 éves, házas, kerületi lakos. Tizenhét éve a mobil távközlés területén dolgozom kereskedelmi és ügyfélszolgálati vonalon. 2002-től az Önkormányzat Településfejlesztési Bizottságában, majd az Egészségügyi és Környezetvédelmi Bizottságban dolgoztam. 2006 óta egyéni képviselőként tevékenykedem, így pontosan ismerem a városrész problémáit. Nemcsak ismerem a problémákat, hanem azt is tudom, hogy miként kell megoldani őket. Ehhez kérem a segítségüket! (10.vk)
 

Dámsa József vagyok, 47 éves, születésemtől fogva XVIII. kerületi lakos. Első diplomámat műszaki, a másodikat államigazgatási területen szereztem. Mérnökként dolgozom, immáron 17 éve ugyanazon a munkahelyen. Rendezett családi körülmények között élek feleségemmel és három kiskorú gyermekemmel. A közélet mindig vonzott: 1991 és 1994 között XVIII. kerületi önkormányzati képviselő voltam, az elmúlt négy évben pedig a Ganz-telep és Ganz-kertváros képviselőjeként tevékenykedtem az önkormányzatban; a Szociális és Lakásügyi Bizottságban dolgoztam. (11.vk)
 

Csabafi Róbert vagyok, 1969-ben születtem Budapesten. Születésemtől kezdve a kerületben élek, itt jártam általános iskolába és itt jártam gimnáziumba is. Az ELTE Természettudományi Karán szereztem diplomámat geofizikusként, és – képesítésemnek megfelelően – jelenleg is tudományos munkatársként dolgozom. Mindig érdekelt a közösségi élet, ezért 1998 óta a Fidesz önkormányzati képviselőjeként is dolgozom a kerületben. Feleségemmel boldog szülei vagyunk három gyermekünknek. (12.vk)

Bauer Ferenc vagyok – 59 éves, Tolna megyében születtem. Szekszárdon érettségiztem, majd a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen történelem-német szakos középiskolai tanári diplomát szereztem. Ezt követően – 14 évig – művelődési központ igazgatóként dolgoztam Nádudvaron. A rendszerváltás után nemzetközi vállalatoknál dolgoztam vezető beosztásban, 2002 óta pedig családi vállalkozásunkat vezetem. Négy éve segítem önkormányzati képviselőként Pestszentimre fejlődését; 2009-ben a Fidesz kerületi elnökének választottak. Feleségem fejlődésneurológus-gyermekorvos – két felnőtt gyermekünk és négy unokánk van. (13.vk)

Dr. Lévai István Zoltán vagyok, 31 éves, születésem óta pestszentimrei lakos. Választókörzetemben, a Bercsényi utcában élek. Jelenleg is a terület megválasztott önkormányzati képviselője, a FIDESZ kerületi frakcióvezetője, a Pestszentimrei Városrészi Önkormányzat alelnöke és a Pestszentimrei Sport Kör vezetőségi tagja vagyok. Első diplomámat a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Államigazgatási Karának igazgatásszervező szakán szereztem. Ezt követően a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának jogász szakán végeztem. Jelenleg főállásban egy budai önkormányzatnál dolgozom vezető beosztásban. (14.vk)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pestszentlorinc18.blog.hu/api/trackback/id/tr82227880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forum (törölt) 2010.08.22. 10:13:29

Sajnos úgy néz ki a FIDESZ sem különbözik a MSZP hazug kommunistáinál. Galgóczi Fideszes képviselő 8. éve ígérget. Semmit nem tett. Egy lakóteleptől a Gloriettől elvették az alapfokú oktatást a kommunisták, másik lakótelepre kell vinni a lakótelep gyerekeit. A Havannának kinyalják a seggét. A Gloriettnek mi jutott: Egy gyerekotthon aki egy teljes épülettömb lakóinak nyugalmát zavarják. Fehér Gábor kommunista pártvezér asszisztálásával. Panaszok mentek Galgóczinak , válasz semmi. Nincs e lakótelepnek orvosi rendelője, gyerekorvosi rendelője, patikája , postája. Van viszont egy helyen Lidl, Aldi , és Smatch és várhatóan épül Méta center Spárral , amiből senki nem kér semmit. Van koszos igénytelen közterületünk, amin a Városőrség tagjai szotyolázva és azt szétköpködve vonulnak át. Kommunista párttitkárunk parkolókat ígért az elvett gyerekotthoni helyek után semmi, Galgóci továbbigérte, semmi. Van parlagfüvünk körbe a lakóteleppel. Egyetlen buszjáratunk. A lakóteleptől 1000 m-re van játszótér, de lesz Méta center gondolom sex shoppal mint a Lőrinc centerben.

tiborc175 2010.08.23. 11:02:24

Galgóczy fideszes, és tudtommal az elmúlt 8 évben nem a fidesz irányította a kerületet, sőt a Glorietten Fehér Gábor volt/van (nemsokáig) a megválasztott képviselő. Az ígéreteket talán az mszp-n kellene számon kérni, Fehér Gáboron! A fidesz javaslatait rendre leszavazták, talán jobban kéne figyelned a helyi ügyek alakulását, és nem ilyen populista szöveget nyomni a fidesz ellen.

forum (törölt) 2010.08.24. 10:41:53

@tiborc175: Kedves Tiborc175 Ha ebben a kommunista pártvezér dicséretét érted , sajnálom. Galgóczi viszont semmit nem tett a panaszáradatra függetlenül a hatalmon lévő erőtöl.

Továbbra sincs alapfokú oktatást -csak fizetős-, orvosi rendelője, gyerekorvosi rendelője, patikája , postája. Erre adjon akkor a fidesz reagálást igéretetet és tettet.

tiborc175 2010.08.24. 13:20:02

Kedves Forum! Nem vagyok fogadott prókátora Galgóczy jelölt úrnak, de azért rákattintottam a címkefelhőnél a nevére. Azért nyüzsgött ő eleget, meg gyűjtött aláírásokat,valaminek még eredménye is lett. ( Varjú utca, zebra) Szóval nem egy renyhe képviselő volt az elmúlt 4 évben.... Egyszer személyesen beszéltem is vele, nekem szimpi volt, és lelkiismeretesnek tűnt. na mindegy, mindenki azt választ, akit akar. Posta a Havannán sincs... Mit értesz az alatt, hogy fizetős suli?

tiborc175 2010.08.24. 13:26:05

@forum: Kedves Fórum! Nem vagyok a Galgóczy fogadott prókátora, de azért rákattintottam a címkefelhőnél a nevére. Van egy-pár cikk róla. Azért elég sok mindennel próbálkozott az elmúlt 4 évben. A zebra be is jött a Varjú utcánál. Nem volt egy renyhe képviselő... Egyszer beszéltem vele, nekem szimpatikus volt. na mindegy, mindenki arra szavaz akire akar...
Posta a Havannán sincs... Milyen fizetős sulira gondolsz?

forum (törölt) 2010.08.24. 18:12:31

@tiborc175: Üdv , biztos igazad van a zebránál, de itt a lakótelepen a kopogtató gyűjtésekor tett ígéretei mind üres fülekre talált. Legyen igazad , nyerjen és ha csak orvosi rendelőnk lesz már az is előrelépés.

1990 ben mikor ideköltöztünk volt a Benedek Elek ált. isk. majd azt Mester és tanítványai Bodnárral az élen - ha jól tudom ő volt a kuplerájos... eladták az általános iskoláját a lakótelepnek és létrejött ezzel a fizetős I.sz Etalonsport Iskola. Szerencsére több nem jött létre. a Gloriett kb 12 ezres lélekszámával a részére lakótelepi iskolának épített nélkül maradt , mehetnek a gyerekek a konténerbe a domb mögé és a KISZ re.
Először nyugdíjasháznak készült a Tövishát elején lévő épület, csodálkoztunk is rajta miért épül ablakunk alá beton sportpálya... majd a átadás előtt , gyerek-nevelőotthon lett belőle. Na itt aztán minden van...szolgáltatás. A kommunista párttitkárnak hiába jelezte több lakó a gondot, leszarja a témát. Így indul szavazásra pár ezer ember.

tiborc175 2010.08.25. 12:37:46

@forum: Üdv! Megnéztem kik indulnak még a körzetben, nem sokat tudtam meg a neten. Elég rendesen átszabták a körzet határokat. Nem tudom pontosan ki mit ígér, de a kerület nyakig ül az adósságban, nagyon új dolgok nem fognak épülni... Viszont elég sok minden nem pénz, hanem szemléletváltozás kérdése!!!! ( és azt gondolom a suli-ügy is az... úgy tudom, pedig az önkorm. is ad egy csomó pénzt bele...) Mivel előttem a szocik egy életre leszerepeltek, rájuk sosem szavaznék.... De ez egy balos kerület, itt csak fideszes jelölteknek van esélyük legyőzni őket. Ahol mi lakunk a kerület hárijánosa, Sándor László a szocialpolgármester indul. Úgyhogy vagy ő, vagy a Galgóci. Szerinted?

forum (törölt) 2010.08.26. 14:19:58

@tiborc175: Döntetlen :) A hárijancsinak voltak ötletei de mesterésmargarita elnyomta. Ha jól hallottam közel állt a rácsos fővárosi politikushoz is. Galgóczi ??? nem tudom, egy biztos szerintem most meg kell osztani a kerületet azaz harmadolni. Egyiknek se legyen többsége, mert oda jutunk hogy itt is alkotmányozó nemzetgyűlés lesz:) Kerületátszabás , ez következménye volt a kevesebb képviselőnek, tudomásul kell venni. Olvastam hogy kispesten 1 főnek kb 800-1000 Ft adóssága van kerületi szinten , minden lőrinci lakosnak 120-150 ezer forint. a XIII. kerületnek 500 Ft alatt van !
A kommunista párttitkár fehér erre vajon milyen magyarázatot adna , kellett a pénz a külső kerületre , a komposztálóra, a pakuratóra , a kuplerájra, és a fizetésére.

forum (törölt) 2010.08.26. 18:25:31

@forum:
Pontosítok : XIII.kerület 1 682 Ft /fő
XVIII.kerület 100 000 Ft/fő
XIX. kerület 2 696 Ft/Fő

Forrás www.progresszivintezet.hu/

Helyi téma : Mester összeveszett Szaniszlóval a Bodnár féle kupi szerződésén

forum (törölt) 2010.08.26. 18:28:31

@forum: Pontosítok
Forrás :www.progresszivintezet.hu/

Adósságállomány XIII.kerület 1 682 Ft/fő
XVIII.kerület 100 000 Ft/fő
XIX. kerület 2 696 Ft/fő

Helyi téma : Mester összeveszett Szaniszlóval a Bodnár féle kupi szerződés tartalmán
süti beállítások módosítása